تولید و مصرف کالای ایرانی ، اشتغال پایدار و رونق اقتصادی با خرید کالای ایرانی اقتصاد را توانمند کنیم استقبال از کالای ایرانی، اشتغال جوان ایرانی فردا را می سازیم با تولید و مصرف ملی کالای قاچاق ، تهدید سلامت، افزایش هزینه درمانی خرید کالای قاچاق فقط زیان اقتصادی نیست کالای قاچاق، ویرانگر رونق اقتصادی و سلامت خانواده امید به آینده با اندیشه ی تولید و مصرف کالای ایرانی حمایت از تولید و خرید کالای ایرانی ، تدبیر امروز ، امید آینده سود خرید کالای قاچاق برای بیگانگان است

[ امار بازدید سایت ]

تبلیغات بازرگانی | معرفی منابع تبلیغات

«دل‌نکته‌های معلم بازاریابی» سومین کتاب از مجموعه‌ی دل‌گفته‌ها و دل‌نوشته‌های معلم بازاریابی است. پرویز درگی، نویسنده این کتاب، در چهار فصل به برخی فنون و تکنیک‌های بازاریابی اشاره کرده و با مثال‌هایی ساده بسیاری از روش‌های موفقیت یا دلایل شکست سازمان‌های تجاری را تشریح کرده است.
«مدیریت و استراتژی»، «کارکردهای بازاریابی در اجتماع و سازمان‌ها»، «فروش» و «منابع انسانی» عناوین این چهار فصل هستند که هریک از این فصول، به بیان مفاهیمی مستقل در حوزه بازاریابی، تبلیغات  و چگونگی کسب موفقیت در تجارت می‌پردازند.
این کتاب در ردیف‌ تازه‌ترین‌های نشر بازاریابی قرار دارد و مخاطب با مراجعه به بخش پایانی آن می‌تواند به چهار پیوست پژوهشی، تحلیلی  و نکته‌های نغز کتاب‌های دیگر دست یابد. پیوست اول به پژوهشی درباره نقاط قوت و ضعف آژانس‌های تبلیغاتی کشور پرداخته، پیوست دوم تحلیلی از آمیزه‌ی ترویج و کمپین تبلیغاتی را بیان کرده است، پیوست سوم نگاهی دارد به نام و نشان تجاری در ادبیات حکیم ابوالقاسم فردوسی و پیوست چهارم نیز دو ترجمه از کتابی نوشته فلیپ کاتلر را در دو عنوان متفاوت مورد بررسی قرار می‌دهد.
پس از پیوست‌ها خواننده‌ می‌تواند فهرستی از منابع مورد استفاده در تألیف این کتاب را مطالعه کند.
نویسنده در بخشی از کتاب خود درباره خودکارآمدی می‌نویسد: « افراد با کارآمدی بالا، هدف‌های دقیق‌تری دارند، کوشش بیشتری انجام می‌دهند، برای رسیدن به هدف مقاومت بالاتری دارند، عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهند، عملکرد تحصیلی خوبی دارند و از سلامت جسمانی مطلوبی بهره‌مندند. ما در سازمان‌ها و مؤسسات گاه با نیروهایی روبه‌روئیم که بیشتر رفتار عجزگونه دارند تا بتوانند از امتیازاتی برای گرفتن وام، مرخصی و غیبت غیرموجه بهره‌مند شوند. آیا چنین نیروهایی، دارایی سازمان محسوب می‌شوند یا اینان در واقع، همان اشخاصی هستند که در بحران حوادث کسب و کار، به شکست سازمان‌ها شتاب می‌بخشند!»