تولید و مصرف کالای ایرانی ، اشتغال پایدار و رونق اقتصادی با خرید کالای ایرانی اقتصاد را توانمند کنیم استقبال از کالای ایرانی، اشتغال جوان ایرانی فردا را می سازیم با تولید و مصرف ملی کالای قاچاق ، تهدید سلامت، افزایش هزینه درمانی خرید کالای قاچاق فقط زیان اقتصادی نیست کالای قاچاق، ویرانگر رونق اقتصادی و سلامت خانواده امید به آینده با اندیشه ی تولید و مصرف کالای ایرانی حمایت از تولید و خرید کالای ایرانی ، تدبیر امروز ، امید آینده سود خرید کالای قاچاق برای بیگانگان است

[ امار بازدید سایت ]

تبلیغات بازرگانی | معرفی منابع تبلیغات


«تبلیغات هرگز به صورت علم دقیقی چون ریاضیات در نخواهد آمد. تبلیغات مانند روح بشر است؛ با روش‌های متعددی به کار گرفته می‌شود، انعطاف زیادی دارد و بی‌نهایت پیچیده است...»
این جملات متعلق به کتاب «1001 راهکار تبلیغاتی» است؛‌ کتابی که نوشته لوک دوپونت و حاوی ده‌ها مقاله‌ی علمی است که در آن بزرگان دنیای تبلیغات، رمز و راز موفقیت‌هایشان را برای ما برملا ساخته‌اند.
1001 راهکار تبلیغاتی خطاب به متخصصان تبلیغات، تجار، سرمایه‌گذاران،‌ تبلیغ‌کنندگان است و روی شکل‌های مختلف تبلیغات که می‌توانند در رسانه‌های مختلف ارایه شوند، تمرکز می‌کند.
کتاب یاد شده ترجمه منی‍ژه شیخ جوادی (بهزاد) است که انتشارات سیته آن را در بهار سال1392 با قیمت 12000 تومان برای نخستین بار منتشر کرد.
می‌توانید در این کتاب رازهایی در خصوص این‌که‌ چگونه تبلیغات خود را برنامه‌ریزی کنید؛ چگونه مصرف‌کنندگان به تبلیغات واکنش نشان می‌دهند؛ چگونه محصولات‌تان را عرضه کنید؛ چگونه باید نسخه آگهی را نوشت تا بهترین نتیجه حاصل شود؛ چه واژه‌هایی بهتر می‌فروشند؛ کدام صفحه‌آرایی برای جلب خواننده بهتر است و ... را پیدا کرده و مطالعه کنید.
کتاب 1001 راهکار تبلیغاتی مشتمل بر264 صفحه است و 10 فصل را دربرمی‌گیرد که عناوین آن‌ها عبارت است از: «برنامه‌ریزی تبلیغات»، «55 روش موضع‌گیری محصول‌تان در بازار»، «چه نوع تصویرهایی بیشترین توجه را جلب می‌کنند؟»، «نگارش عنوان‌های چشمگیر»، «نگارش تبلیغاتی که محصول را به فروش می‌رساند»، «چه نوع حروف چاپی برای تبلیغات‌مان به کار ببریم»، «مؤثرترین روش‌های صفحه‌آرایی»، «مفهوم پنهانی رنگ‌های مختلف»، «چه زمانی تبلیغات مقایسه‌ای را به کار گیریم و چه زمانی از آن اجتناب کنیم» و «تأثیرات پنجگانه تکرار»
در بخشی از این کتاب می‌خوانید:‌ «متخصصان تبلیغات از سال‌ها پیش آگاه‌اند که رفتار مصرف‌کننده نشانه‌ای از فرهنگ او است که می‌تواند در مجموعه‌ای از ارزش‌ها، ضابطه‌ها و زبان‌ها خلاصه شود...» ؛ «وقتی بیلبورد یا آگهی چاپی تدارک می‌بینید، باید از این نکته آگاه باشید که رنگ‌های اصلی نماد چه‌چیزهایی هستند. همچنین باید بدانید که ترکیب رنگ‌ها چه چیزی را معرفی می‌کنند. خوانندگان معمولاً به تک‌تک رنگ‌ها توجه نمی‌کنند، بلکه ترکیب رنگ‌هاست که منجر به برانگیختگی آنان می‌شود...»