تولید و مصرف کالای ایرانی ، اشتغال پایدار و رونق اقتصادی با خرید کالای ایرانی اقتصاد را توانمند کنیم استقبال از کالای ایرانی، اشتغال جوان ایرانی فردا را می سازیم با تولید و مصرف ملی کالای قاچاق ، تهدید سلامت، افزایش هزینه درمانی خرید کالای قاچاق فقط زیان اقتصادی نیست کالای قاچاق، ویرانگر رونق اقتصادی و سلامت خانواده امید به آینده با اندیشه ی تولید و مصرف کالای ایرانی حمایت از تولید و خرید کالای ایرانی ، تدبیر امروز ، امید آینده سود خرید کالای قاچاق برای بیگانگان است

[ امار بازدید سایت ]

تبلیغات بازرگانی | معرفی منابع تبلیغات

«یکی از مشکلات در حرفه تبلیغات، اهمیت دادن بیش از حد به پژوهش است. همه‌ی ما نسبت به واقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم حساس هستیم؛ اما نه به اندازه کافی! در حالی که واقعیت‌ها به ما کمک می‌کند تا بدانیم چه شیوه‌ای ارایه کنیم تا انگیزه‌ی مصرف‌کننده را بالا برده، او را به خرید کالا تشویق کنیم...»
این عبارت متعلق به یکی از 5 مصاحبه‌ دنیس هیگینز با بزرگان تبلیغات است.
شاید آگاه شدن از نحوه آماده شدن متن‌های تبلیغاتی و تشریح رازها و تجربیات بزرگان تبلیغات، برای بسیاری از جوانان و مشتاقان حرفه تبلیغات جالب و آموزنده باشد؛ همین فکر سبب شد، دنیس هیگینز با انبوهی از سؤال‌ها و یک دستگاه ضبط صوت در پی تهیه و تنظیم مصاحبه‌هایی برآید. بنابراین او غول‌های دنیای تبلیغات، ویلیام برن‌باخ،‌ لئو برنت، جورج گریبین، راسر ریوز و دیوید اوگلیوی را برای سخن گفتن درباره متن‌های تبلیغاتی آن‌ها به چالش، بحث و گفت‌وگو دعوت کرد و مصاحبه‌هایی کاملاً خودمانی، دوستانه و واقعاً روشنگر در زمینه تبلیغات را به رشته تحریر درآورد.
نتیجه تلاش هیگینز به 5 مصاحبه افسونگر و در نهایت به تألیف کتاب «مصاحبه با بزرگان تبلیغات» منجر شد! کتابی که پس از چهار دهه در سال 1385 با ترجمه علی عبداللهی، در 120 صفحه ترجمه شد و نشر سیته آن را منتشر کرد.
نگاهی گذرا به نام اشخاص مصاحبه‌شونده در این کتاب، بهترین دلیل برای مفید و مؤثر بودن مطالب آن در زمینه تبلیغات به شمار می‌رود. این نخستین کتاب حرفه‌ای در زمینه تبلیغات است که اسرار "تبلیغات موفق" را فاش می‌کند؛ مفاد این اثر در سالیان متمادی مرجعی برای دست‌اندرکاران این صنعت بوده و به نظر می‌رسد برای تمام کسانی که نیم‌نگاهی به دنیای تبلیغات دارند،  می‌تواند جذاب و آگاهی‌بخش باشد.