تولید و مصرف کالای ایرانی ، اشتغال پایدار و رونق اقتصادی با خرید کالای ایرانی اقتصاد را توانمند کنیم استقبال از کالای ایرانی، اشتغال جوان ایرانی فردا را می سازیم با تولید و مصرف ملی کالای قاچاق ، تهدید سلامت، افزایش هزینه درمانی خرید کالای قاچاق فقط زیان اقتصادی نیست کالای قاچاق، ویرانگر رونق اقتصادی و سلامت خانواده امید به آینده با اندیشه ی تولید و مصرف کالای ایرانی حمایت از تولید و خرید کالای ایرانی ، تدبیر امروز ، امید آینده سود خرید کالای قاچاق برای بیگانگان است

[ امار بازدید سایت ]

تبلیغات بازرگانی | معرفی منابع تبلیغات

مترجم : علیرضا صدرمحمدی

ناشر : انتشارات سیته

تبلیغات محیطی در کشور ما دارای بیش از ۱۰۰ سال سابقه است. تبلیغات بر روی دکه ها، سردر مغازه ها و بر روی تراموای اسبی ای که صد سال پیش مسافران را جا به جا می کرد، نخستین نمونه های این نوع تبلیغات در شهر تهران و بعد از آن در شهرهای دیگر بوده است.شروع تبلیغات از دهه چهل شمسی بر روی اتوبوس های شهری در ذهن نسل های قبلی ما نقش بسته است.

از حدود بیست سال پیش که تابلوهای تبلیغاتی در فرودگاهها و شهرها نصب شده اند تا امروز، با اشکال ناهمگون و در اندازه ها و تکنیک های متفاوتی در گوشه و کنار شهرها رشدی قارچ گونه کرده اند که د بعضی موارد حتی به عنوان یک ابزار تبلیغاتی امکان پیام رسانی ندارند و از دیدگاهی دیگر برای زیبایی شهرها نه فقط مفید نیستند،بلکه به شدت موجب آسیب های شدید و غیر قابل انکاری شده اند.متاسفانه پس از یک قرن از حضور این رسانه و رشد بی رویه آن، هنوز هیچ مرجعی برای آموزش و آگاهی دادن به دست اندرکاران، متولیان دولتی و تصمیم گیرندگان آن، همین طور آموزش کاربران، اصحاب رسانه و شرکت های تبلیغاتی وجود ندارد بنابراین اگر اشکالی هم هست از نبود آگاهی است.

کتاب حاضر به عنوان یک مرجع، در کمال سادگی، خواص این رسانه را توضیح داده و تفاوت آن را با رسانه های دیگر به شکلی روشن و شفاف بازگو می کند و آموزش می دهد که چه زمانی و چگونه از این رسانه استفاده کنیم و دوره تناوب، تعداد و پراکندگی آن را چگونه محاسبه کنیم. همچنین با چه روشی آن را اندازه گیری کنیم و بالاخره اینکه یک طراحی مناسب و ثمربخش برای این رسانه، باید دارای چه خصوصیاتی باشد.

این کتاب در بخشهای عملکرد یک نام تجاری، رفتار مشتریان، تشریح رسانه تبلیغات محیطی، تعریف صنعت تبلیغات محیطی، چرا تبلیغات محیطی؟ ، مقایسه ارزش رسانه ها، قدرت بی همتای رسانه تبلیغات محیطی، اندازه گیری تبلیغات محیطی، طراحی موثر برای تبلیغات محیطی، سنجش تاثیرگذاری تبلیغات محیطی، فن آوری و نوآوری در تبلیغات محیطی، انقلاب تکنولوژیک در تبلیغات محیطی به رشته تحریر درآمده است.