تولید و مصرف کالای ایرانی ، اشتغال پایدار و رونق اقتصادی با خرید کالای ایرانی اقتصاد را توانمند کنیم استقبال از کالای ایرانی، اشتغال جوان ایرانی فردا را می سازیم با تولید و مصرف ملی کالای قاچاق ، تهدید سلامت، افزایش هزینه درمانی خرید کالای قاچاق فقط زیان اقتصادی نیست کالای قاچاق، ویرانگر رونق اقتصادی و سلامت خانواده امید به آینده با اندیشه ی تولید و مصرف کالای ایرانی حمایت از تولید و خرید کالای ایرانی ، تدبیر امروز ، امید آینده سود خرید کالای قاچاق برای بیگانگان است

[ امار بازدید سایت ]

کتاب قوانین و مقررات تبلیغاتی کشور

قانون به عنوان یکی از ارکان اجرای عدالت در هر جامعه ای در صورت اجرای صحیح می تواند به جامعه روحی تازه ببخشد. در کشور ما نیز، با توجه به سوابق موجود ، از سال 1286 شمسی، با تصویب اولین قانون مطبوعات، موادی نیز به موضوع چگونگی انتشار اعلانات اختصاص یافت. اما اولین آیین نامه که به طور مشخص پیرامون تبلیغات بازرگانی به تصویب رسید، آیین نامه « تنظیم امور اعلانات » مصوب23 فروردین 1348 است. این آیین نامه حاوی مقررات مربوط به چگونگی تأسیس کانون های تبلیغاتی و شرایط و ضوابط انتشار آگهی های تبلیغاتی بود.
همچنین دومین آیین نامه تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ،آیین نامه ای است با عنوان« آیین نامه امور تبلیغات و کانون آگهی » که در تاریخ 22 شهریورماه 1354 به  تصویب هیأت وزیران وقت رسید.
پس از پیروزی انقلاب اسلامی، نخستین و تنها قانونی که برای آگهی های تجاری و کانون های تبلیغاتی به طور اختصاصی به تصویب رسیده است، آیین نامه « تأسیس و نظارت بر نحوه کار و فعالیت کانون های آگهی و تبلیغاتی» است که در تاریخ 27  اسفندماه 1358 توسط شورای انقلاب در 21 ماده به تصویب رسید.
ویراست اخیر کتاب "قانون و مقررات تبلیغات" نیز با تجدید نظرها و اصلاحات صورت گرفته، تلاش دارد تا مجموعه ای به روز، مدون و قابل استناد را به مخاطبان و فعالان عرصه تبلیغات کشور تقدیم نماید.

برای دریافت فایل کتاب قوانین و مقررات تبلیغاتی کشور کلیک کنید