تولید و مصرف کالای ایرانی ، اشتغال پایدار و رونق اقتصادی با خرید کالای ایرانی اقتصاد را توانمند کنیم استقبال از کالای ایرانی، اشتغال جوان ایرانی فردا را می سازیم با تولید و مصرف ملی کالای قاچاق ، تهدید سلامت، افزایش هزینه درمانی خرید کالای قاچاق فقط زیان اقتصادی نیست کالای قاچاق، ویرانگر رونق اقتصادی و سلامت خانواده امید به آینده با اندیشه ی تولید و مصرف کالای ایرانی حمایت از تولید و خرید کالای ایرانی ، تدبیر امروز ، امید آینده سود خرید کالای قاچاق برای بیگانگان است

[ امار بازدید سایت ]

«اهمیت اخلاق حرفه‌ای و رفتار سازمانی» در کارگاه آموزشی نهمین همایش سراسری کارشناسان استانی تبلیغات مورد بررسی قرار گرفت

کارگاه آموزشی نهمین همایش کارشناسان استانی تبلیغات سراسر کشور با موضوع " رفتار سازمانی و اخلاق کار" با حضور محمد مطلبی، مدرس حوزه مدیریت و از اساتید رشته تبلیغات و بازاریابی برگزار شد .
‌مطلبی در این کارگاه آموزشی، ‌اخلاق حرفه‌ای و آداب معاشرت اداری با مخاطبان در بخش تبلیغات را مورد بررسی قرار داد. این موضوع در 8 سرفصل ‌اخلاق حرفه‌ای و نقش ارتباط در شغل، ‌ضرورت و اهمیت و اهداف برگزاری دوره، ‌شاخص های عمومی و اختصاصی،‌ ده قانون در آداب معاشرت اداری،‌ انواع اخلاق، صفات مثبت و منفی کارگزاران و تشریح منشور اخلاقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سوی وی مورد توجه قرار گرفت .
مسعود اسعدی، مدیر اداره کانون‌های دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی ‌در حاشیه برپایی این کارگاه، هدف از برپایی آن را پرداختن به بحث رفتار سازمانی و اخلاق کار دانست و گفت: " با توجه به اهمیت فعالیت‌ها در حوزه تبلیغات،‌ به ویژه در خصوص صدور پروانه‌ و مجوز کانون‌های تبلیغاتی، برپایی این کارگاه در دستور کار قرار گرفت. در این کارگاه تلاش می‌شود ارتقای سطح اخلاق حرفه‌ای بیش از سایر آموزه‌ها مورد توجه قرار گیرد."
در این کارگاه آموزشی، کارشناسان تبلیغات ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های سراسر کشور با طرح مسائل و مباحثی در حوزه اخلاق حرفه‌ای و اخلاق کار و همچنین آداب معاشرت اداری با مخاطبان در بخش تبلیغات، به رفع سؤالات و نکات مبهم در حوزه تبلیغات پرداختند. 


شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۲