تولید و مصرف کالای ایرانی ، اشتغال پایدار و رونق اقتصادی با خرید کالای ایرانی اقتصاد را توانمند کنیم استقبال از کالای ایرانی، اشتغال جوان ایرانی فردا را می سازیم با تولید و مصرف ملی کالای قاچاق ، تهدید سلامت، افزایش هزینه درمانی خرید کالای قاچاق فقط زیان اقتصادی نیست کالای قاچاق، ویرانگر رونق اقتصادی و سلامت خانواده امید به آینده با اندیشه ی تولید و مصرف کالای ایرانی حمایت از تولید و خرید کالای ایرانی ، تدبیر امروز ، امید آینده سود خرید کالای قاچاق برای بیگانگان است

[ امار بازدید سایت ]

دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی باز نشر می‌کند:مقالات تبلیغات (ششمین مقاله)

روابط عمومی دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی در نظر دارد تعدادی از مقالا ت مرتبط با تبلیغات را که در فصلنامه علمی رسانه منتشر شده است برای علاقمندان به این حوزه در پایگاه اطلاع رسانی قرار دهد.

این مجموعه شامل 25 مقاله است که به تدریج، درج خواهد شد. در چهارمین نوبت مقاله: آزادی تبلیغات بازرگانی و محدودیت‌های آن از دیدگاه حقوق بین‌الملل، ایران و اسلام. نوشتة دکتر محسن اسماعیلی. پیوست شده است.

لازم به ذکر است که این مقاله در شماره 3،دوره 19 پاییز 1387، صفحه 115-131 به چاپ رسیده است. حجم مقاله 282 کیلو بایت است.

مقاله نوبت اول را از اینجا بارگیری کنید

مقاله نوبت دوم را از اینجا بارگیری کنید

مقاله نوبت سوم را از اینجا بارگیری کنید 

adobe_j

 


چهارشنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۷