دیدار اعضای انجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی ایران با معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی: اعضای انجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی ایران روز یکشنبه هشتم اردیبهشت ماه با حضور در دفتر معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی ضمن دیدار با محمد خدادی ،معاون امورمطبوعاتی و اطلاع رسانی پیرامون مسایل و موضوعات مربوط به کانونهای آگهی و تبلیغاتی و امور تبلیغات بحث و گفتگو کردند.

در این دیدار احسان اله حجتی، مشاور امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی، مسعود اسعدی سرپرست دفترتبلیغاتی و اطلاع رسانی و رسانی، برزین ضرغامی مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران و فرزام معاون این سازمان نیز حضور داشتند.

شایان ذکر است در ابتدا ضرغامی، مدیر عامل سازمان زیبا سازی ضمن ارایه گزارشی از اقدامات به عمل آمده در زمینه تبلیغات محیطی و مسایل و مشکلاتی که دراین حوزه وجود دارد، اظهار امیدواری کرد که با همکاری مشترک با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اقدامات تخصصی مسایل و مشکلات پیش رو به حداقل برسد.

سپس دکتر دهقان، رییس انجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی ایران ضمن خیرمقدم و آرزوی توفیق برای معاون جدید امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی، به مهمترین مسائل کانون های آگهی و تبلیغاتی از جمله تشکیل اتحادیه و تشکل های صنفی اشاره کردند و درخواست پیگیری موضوع لایحه قانون جدید تبلیغات را مطرح کرد تا از این طریق بسیاری از مشکلات حوزه تبلیغات حل و فصل شوند.

در ادامه مسعود اسعدی، سرپرست دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی ضمن اشاره به تاریخچه شکل گیری اتحادیه تبلیغات و مشکلات موجو در این زمینه طی سال های گذشته که منجر به تاخیر در تشکیل یک نهاد صنفی مستقل در حوزه تبلیغات شده است، بر لزوم تشکیل این نهاد صنفی مستقل تاکید و در ادامه تصریح کردند: اقدامات و پیگیری های لازم قانونی در این خصوص کماکان در حال انجام است.

بعد از آن، حجتی مشاور امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی نیز به لایحه قانون تبلیغات اشاره و گزارش کاملی از روند پیگیری های به عمل آمده طی سنوات گذشته ارایه کرد و بیان داشت که بهترین گزینه برای حل مشکلات و حتی تاسیس یک تشکل صنفی قانونی و قوی، به سرانجام رساندن لایحه قانون جدید تبلیغات است.

در پایان ، محمد خدادی، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی ضمن تشکر از ارایه گزارش و اقدامات به عمل آمده در زمینه تشکیل اتحادیه صنفی تبلیغات و لایحه مربوط به قانون تبلیغات بر لزوم پیگیری مجدد این دو امر مهم تاکید کرده و دفتر تبلیعغات و اطلاع رسانی را مسئول این کار تعیین نمود تا با همکاری افراد مربوطه تمامی امور به شکلی سریع و قانونی ادامه پیدا کند و در این مسیر هر گونه همکاری لازم انجام خواهد گرفت.

خدادی همچنین بر اطلاع رسانی شفاف در تبلیغات اشاره کرد و گفت: در انتشار آگهی و انجام امور تبلیغات، اطلاع رسانی به مخاطبان در مورد خصوصیات کالا و خدمات ارجحیت دارد.

تصاویر این نشست را اینجا ببینید


دوشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸