شهرداري تهران به تابلوهاي تبلیغاتي‌اش چوب حراج زد

مدیر عامل سازمان زیباسازى شهردارى تهران در گفت وگو با ایرنا با اشاره به سوء استفاده‌هاى مالى برخى شركت‌هاى تبلیغاتى در تبلیغات كالاها افزود: با رتبه‌بندى این شركت ها، جلوى تخلفات مالى گرفته شده و هر شركت براساس تعهدى كه براى رعایت قوانین جدید تبلیغات در تهران اعمال مى شود، فعالیت خواهد كرد. وى ادامه داد: شهردارى در رتبه‌بندى شركت‌هاى تبلیغاتى هزینه تبلیغ در تابلوهاى جنوب شهر را كاهش و تعداد آنها را افزایش داده تا شركت هاى تبلیغاتى رغبت بیشترى براى تبلیغ در جنوب شهر داشته باشند. ملاصالحى گفت: نرخ تبلیغات در شمال شهر نیز با توجه به اینكه واگذارى تابلوهاى این قسمت براساس ضوابط و توان فنى و اجرایى شركت‌ها داده مى شود، تا ۲۰درصد كاهش خواهد یافت. مدیرعامل سازمان زیباسازى شهر تهران بیشترين نرخ تبليغات در تهران را مربوط به بزرگراه‌هاى مدرس، صدر و همت به ازاى هر مترمربع تبليغ یك میلیون ریال و كمترین آنها را مربوط به بزرگراه‌هاى جنوب شهر بعثت و افسریه به ازاى هر مترمربع ۸۰هزار ریال عنوان كرد.


سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۸۵