لیست کتاب‌های منتشر شده با موضوع تبلیغات / بیتا نقاشیان

) نقش تبلیغات و شکست انسان ها
مولف: شربیانی - علی اصغر؛ ناشر: [بی.م] دین و دانش 1348 تعداد صفحه: 196؛ موضوع: تبلیغات/ امر به معروف و نهی از منکر

2) تبلیغات بازرگانی و بخش خصوصی، علایم و آثار تجاری
مولف:کیا - محمد:ناشر:[بی.م]: [ابن سینا] 1349؛ تعداد صفحه: [9]+334؛ موضوع: آوازه گری (تبلیغات) بازرگانی

3) آگهی های تجارتی و روش های آن
مولف: مسعودی-جلیل؛ ناشر: [بی.م]: مدرسه عالی بازرگانی 1349؛ موضوع: تبلیغات

4) اقتصاد تبلیغات
مولف: ماه گرفته - صیون؛ ناشر: [بی.م] 1356؛ تعداد صفحه: 120؛ موضوع: تبلیغات - جنبه اقتصادی

5)تصویرهای زن و مرد در پیام های تجاری تلویزیون ایران
مولفت: محسنی - نیک چهره؛ ناشر: تهران- سازمان زنان ایران 1356؛ تعداد صفحه:48؛ موضوع تبلیغات تلویزیون ایران

6) مبانی تبلیغ
مولف: زورق - محمد حسین؛ ناشر:تهران - سروش 1368؛ تعداد صفحه: 334؛ موضوع: تبلیغات - تبلیغات سیاسی - تبلیغ اسلامی - رسانه های گروهی - کشورهای امپریالیستی

7) اهمیت و ضرورت تبلیغات
مولف: رزاقی - احمد؛ ناشر: تهران - سازمان تبلیغات اسلامی 1370؛ تعداد صفحه: 131؛ موضوع: تبلیغات

8) افکار عمومی، تبلیغ و آوازه گری
مولف: مسکری - رفیق؛ ناشر: تهران - نشر همراه 1370؛ تعداد صفحه: 133؛ موضوع: افکار عمومی/ جنگ روانی/ تبلیغات، شایعه

9)روان شناسی بازرگانی
مولف: فویله - پیپ یر؛ ناشر: تهران - سنجش 1370؛ تعداد صفحه:176؛ موضوع: تبلیغات جنبه روان شناسی/ بازاریابی/ تحقیق عوامل محرک
10) رشد و توسعه تبلیغات
مولف: علمی – محمدجواد؛ ناشر: مشهد – امامت 1371؛ تعداد صفحه: 117؛ موضوع: تبلیغات

11) 600 طرح گرافیکی
مولف: هورنانگ کلاریس پیرسون؛ ناشر: تهران 1372؛ تعداد صفحه: 280؛ موضوع: سفر بازرگانی/ هنر گرافیک/ چاپ، تاریخ، تصویرها، آگهی های تبلیغاتی تصویرها

12) دانستی های لازم برای مبلغ
مولف: قرضادی – یوسف؛ ناشر: 1372؛ تعداد صفحه: 221؛ موضوع: تبلیغ اسلامی/ تبلیغات

13) روابط عمومی و تبلیغات
مولف: متولی – کاظم؛ ناشر: تهران – بهجت 1372؛ تعداد صفحه: 216؛ موضوع: روابط عمومی/ تبلیغات

14) آشنایی با مفاهیم فرهنگ و روابط عمومی
مولف: شفاعی – محمدعلی؛ ناشر: تهران – مرکز مطالعات و تحقیقات فرهنگی بین المللی 1372؛ تعداد صفحه: 106؛ موضوع: فرهنگ سخنرانی ها، مقالات/ تبلیغات، سخن رانی ها، مقالات

15) اصول و مبانی تبلیغ، به ضمیمه روش های موثر در اداره جلسات
مولف: کریم زاده- اسماعیل، ناشر:قم – معاونت پرورشی آموزش و پرورش منطقه یک قم 1373؛ تعداد صفحه: 80؛ موضوع: تبلیغ اسلامی/ تبلیغات/ جلسه ها و مدیریت

16) تبلیغات یک واژه، در دو حوزه فرهنگی، (بررسی تطبیقی افکار حضرت امام خمینی و ژاک الول پیرامون تبلیغات)
مولف: همایون – محمدعلی، ناشر: تهران – سازمان تبلیغات اسلامی، معاونت پژوهشی 1374، تعداد صفحه: 128؛ موضوع: تبلیغات/ تبلیغات سیاسی/ تبلیغ اسلامی/ خمینی – روح ا... دیدگاه های اجتماعی و سیاسی تبلیغات/ الول ژاک

17) فرهنگ تبلیغات
مولف: محمدی فر- محمدرضا، ناشر: تهران – وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1377، تعداد صفحه: 194؛ موضوع: تبلیغات – واژه نامه ها – فارسی / زبان فارسی – واژه نامه ها – انگلیسی / تبلیغات – واژه نامه ها – انگلیسی/ زبان انگلیسی – واژه نامه ها – فارسی

18) 101 راه برای تبلیغ
مولف: هریس گانفری، ناشر: تهران – قدبافی 1378 تعداد صفحه: 176، موضوع: آگهی های تبلیغاتی شفاهی، بازاریابی / مصرف کنندگاه – رضایت
19) مدیریت تبلیغات از دید بازاریابی
مولف: محمدیان – محمود، ناشر: تهران – حروفیه 1379، تعداد صفحه: 292، موضوع: آگهی های تبلیغاتی – مدیریت/ بازاریابی – مدیریت

20) استفاده و سو استفاده روزمره از اقناع
مولفک پراتکانیس، آنتونی، ناشر: تهران – سروش 80 – 1379، تعداد صفحه: 335 ، موضوع: تبلیغات، اقتاع در روان شناسی / افکار عمومی/ تبلیغات و تلویزیون

21) اخلاق تبلیغی
مولف: جمالی – نصرت الله، ناشر: قم – مهدویه 1379، تعداد صفحه: 175، موضوع: تبلیغ اسلامی – راهنمای آموزشی

22) مجموعه مقالات (نخستین همایش و نمایشگاه صنعت در تبلیغات ایران اسفند 1377 Advertising)
مولف: کورش اسعد بیگی، ناشر: اداره کل تبلیغات (وزارت فرهنگ و ارشاد) 1379، تعداد صفحه ک ---؛ موضوع: تبلیغات/ سخن رانی‌ها / بیانیه انجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی ایران/ تبلیغات در رسانه ها/ تبلیغات بازرگانی

23) چگونه آگهی تلویزیونی بسازیم؟
مولف: پالدوین هانتلی، ناشر: تهران – سروش، کانون اندیشه، اداره کل پژوهش های سیما 1380، تعداد صفحه: 334؛ موضوع: آگهی های تبلیغاتی تلویزیون

24) از تبلیغات تجاری چه می دانیم؟ (تبلیغات، تجارت، توسعه)
مولف: راستگو، مهرداد؛ ناشر: تهران – آیندگان، مهرآریا 1380؛ تعداد صفحه: 110؛ موضوع: تبلیغات – تبلیغات تجاری

25) روابط عمومی و تبلیغات، همراه با مباحث جدید کاربردی
مولف: متولی – کاظم؛ ناشر: تهران – مهجت 1380، تعداد صفحه:238؛ موضوع: روابط عمومی – تبلیغات

26) رازهای تبلیغات
مولف: اگیلوی – دیوید؛ ناشر: تهران – مبلغان 380، تعداد صفحه:199؛ موضوع تبلیغات

27) روان شناسی تبلیغات تجاری (تبلیغات تجاری و ذهن مصرف کننده ها) آنچه عمل می کند، آنچه عمل نمی کند و چرایی آن
مولف: سادلند – ماکس؛ ناشر: تهران – مبلغان 1380 تعداد صفحه: 229؛ موضوع: تبلیغات – جنبه های روان شناسی/ تبلیغات تجاری – جنبه های روان شناسی/ رفتار مصرف کنندگان

28) صنعت تبلیغات: آگهی، ترویج، تبلیغ
مولف: طاهر نسبی – کوروش؛ ناشر: تهران – قزوین، ابتکار 1381؛ تعداد صفحه: 8 جلد مصور، مجدول، نمودار، نمونه؛ موضوع: تبلیغات، تاریخ/ آگهی های تبلیغاتی/ قوانین و مقررات تبلیغات و تلویزیون

29) آسیب شناسی تبلیغات در ایران (به شیوه تعاملی)
مولف: محمدیان – محمود؛ ناشر: تهران – حروفیه 1381 تعداد صفحه: 154؛ موضوع: تبلیغات – ایران – جنبه های اجتماعی – پرسش ها – پاسخ ها – آگهی های تبلیغاتی

30) تبلیغات هنر و رسانه ها از دیدگاه امام خمینی (س)
مولف: خمینی – روح ال.. موسوی؛ ناشر: تهران – موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) 1381 تعداد صفحه: 435؛ موضوع: خمینی روح ا.. دیدگاه درباره تبلیغات/ دیدگاه درباره رسانه های گروهی/ تبلیغات رسانه های گروهی

31) مسوولت مدنی رسانه های همگانی
مولف:- ؛ناشر: تهران – ریاست جمهوی، معاونت پژوهش، تدوین و تنقیح قوانین 1381 تعداد صفحه: 17+747؛ موضوع: رسانه های گروهی ایران/ رسانه های گروهی – قوانین و مقررات ایران/ آزادی اطلاعات، تبلیغات/ حقوق مدنی، ایران

32) اصول تبلیغات
مولف: گل آرا – امیر؛ ناشر: [بی.م]: [بی.ن]؛ تعداد صفحه: 233؛ موضوع: آوازه گری (تبلیغات)