مقالات منتشر شده در مطبوغات با موضوع تبلیغات | مبانی تئوری
ردیف – عنوان - نام نشریه – تاریخ یا شماره
1- تبلیغات شهری؛ کار و کارگر – 10/12/77
2- تبلیغات شهری؛ زشت، زیبا بلاتکلیف؛ رسانه – 4(9)
3- تبلیغات شهری در ایران علمی نیست تقلیدی و مبتنی بر تجربه است: گفتگو با رضا نقیب السادات کارشناس ارتباطات؛ انتخاب – 20/9/80
4- تبلیغات صحیح نگاهی امیدوارانه به آینده نخستین همایش صنعت تبلیغات ایران 18 و 19 اسفند – سلام – 24/12/77
5- تبلیغات دینی و اقتضائات عصر ما - جمهوری اسلامی – 11/9/78
6- تبلیغات راهی برای کسب نوبل ادبی است؛ اخبار – 9/12/77
7- تبلیغات زبانی برای آگاهی یا گمراهی؟! – جوان – 9/12/77
8- تبلیغات دارویی برای بیمار – رازی – 116
9- تبلیغات در اینترنت از بین می رود؟ همشهری – 8/5/81
10- تبلیغات در منظر اما خمینی (ره)؛ رسالت – 12/3/78
11- تبلیغات تجاری صنفی – هنر هشتم؛ بهار 1380
12- تبلیغات تلویزیون ساده تک آوا و فاقد پژوهش: گفتگو با دکتر محمدرضا رسولی پژوهشگر و استاد علوم ارتباطات [تبلیغات تجاری در تلویزیون]؛ فرهنگ و پژوهش – 89
13- تبلیغات تلویزیونی، به چه بهایی؟ در حاشیه اشباع آگهی ها از شبکه های تلویزیونی؛ همشهری – 13/9/78
14- تبلیغات تلویزیونی ارتقای آگاهی یا جذب مشتری: مروری بر آگهی های برتر تلویزیون؛ جوان – 15/7/78
15- تبلیغات توده گرا حتی توسط اطلاح گران درباره انتخابات شوراها؛ نشاط – 22/12/77
16- تبلیغات باید به یک رشته دانشگاهی تبدیل شود: گفتگو با مجید دوخته چی زاده، رئیس انجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی ایران رسانه – 4 (9)
1- تبلیغات شهری؛ کار و کارگر – 10/12/77
2- تبلیغات شهری؛ زشت، زیبا بلاتکلیف؛ رسانه – 4(9)
3- تبلیغات شهری در ایران علمی نیست تقلیدی و مبتنی بر تجربه است: گفتگو با رضا نقیب السادات کارشناس ارتباطات؛ انتخاب – 20/9/80
4- تبلیغات صحیح نگاهی امیدوارانه به آینده نخستین همایش صنعت تبلیغات ایران 18 و 19 اسفند – سلام – 24/12/77
5- تبلیغات دینی و اقتضائات عصر ما - جمهوری اسلامی – 11/9/78
6- تبلیغات راهی برای کسب نوبل ادبی است؛ اخبار – 9/12/77
7- تبلیغات زبانی برای آگاهی یا گمراهی؟! – جوان – 9/12/77
8- تبلیغات دارویی برای بیمار – رازی – 116
9- تبلیغات در اینترنت از بین می رود؟ همشهری – 8/5/81
10- تبلیغات در منظر اما خمینی (ره)؛ رسالت – 12/3/78
11- تبلیغات تجاری صنفی – هنر هشتم؛ بهار 1380
12- تبلیغات تلویزیون ساده تک آوا و فاقد پژوهش: گفتگو با دکتر محمدرضا رسولی پژوهشگر و استاد علوم ارتباطات [تبلیغات تجاری در تلویزیون]؛ فرهنگ و پژوهش – 89
13- تبلیغات تلویزیونی، به چه بهایی؟ در حاشیه اشباع آگهی ها از شبکه های تلویزیونی؛ همشهری – 13/9/78
14- تبلیغات تلویزیونی ارتقای آگاهی یا جذب مشتری: مروری بر آگهی های برتر تلویزیون؛ جوان – 15/7/78
15- تبلیغات توده گرا حتی توسط اطلاح گران درباره انتخابات شوراها؛ نشاط – 22/12/77
16- تبلیغات باید به یک رشته دانشگاهی تبدیل شود: گفتگو با مجید دوخته چی زاده، رئیس انجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی ایران رسانه – 4 (9)