تولید و مصرف کالای ایرانی ، اشتغال پایدار و رونق اقتصادی با خرید کالای ایرانی اقتصاد را توانمند کنیم استقبال از کالای ایرانی، اشتغال جوان ایرانی فردا را می سازیم با تولید و مصرف ملی کالای قاچاق ، تهدید سلامت، افزایش هزینه درمانی خرید کالای قاچاق فقط زیان اقتصادی نیست کالای قاچاق، ویرانگر رونق اقتصادی و سلامت خانواده امید به آینده با اندیشه ی تولید و مصرف کالای ایرانی حمایت از تولید و خرید کالای ایرانی ، تدبیر امروز ، امید آینده سود خرید کالای قاچاق برای بیگانگان است

[ امار بازدید سایت ]

فهرست پایان‌نامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی

عنوان پایان نامه ‌های دانشگاه آزاد اسلامی در موضوع " بازاریابی " و " تبلیغات بازرگانی"
1- بررسی عوامل مؤثر بر بازاریابی صادرات محصول شیر آلات صنعتی صنایع هفتم تیر اصفهان با تاکید بر تجارت الکترونیک
2- استراتژی مدیریت بازاریابی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما Iran air
3- بررسی مهمترین عوامل مؤثر بر میزان چراغ‌های روشنایی در بازار صنعتی با تاکید بر آمیخته بازاریابی
4- بررسی و ارزیابی تاثیر عوامل آمیخته بر فروش شرکت سیم و کابل ابهر با تاکید بر آمیخته تبلیغات در دهه اخیر
5- ارزیابی تاثیر محصول ( از آمیخته بازاریابی ) بر صنعت جهانگردی –جامعه مورد مطالعه: استان گیلان
6- بررسی فعالیت ‌های برنامه ریزی /بازاریابی مراکز و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات و تجهیزات کتابخانه‌ای در ایران
7- رتبه بندی عوامل مؤثر بازاریابی ( قابل کنترل ) بر تصمی
8- بررسی تفاوت‌های اساسی عوامل آمیخته بازاریابی
9- انتخاب استراتژی بازاریابی مناسب برای شرکت احداث کن
10- نقش سیستم‌های اطلاعاتی بازاریابی و فروش بر افزایش فروش شرکت‌های منتخب
11- بررسی مشکلات ارتباطات بازاریابی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در زمینه جذب بار ترانزیت و ارائه راه حل‌های پیشنهادی
12- انتخاب استراتژی بازاریابی مناسب برای شرکت‌ بیمه صادرات و سرمایه گذاری
13- بررسی تطبیقی تکنیک های تبلیغات بازرگانی در شبکه سوم سیما و کانال فوکس
14- بررسی نقش به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات (IT) در رونق بازاریابی و صادرات
15- بررسی آمیخته بازاریابی مؤثر در رضایت مشتریان شرکت بافت حصیر
16- بررسی و تعیین اولویت عوامل آمیخته بازاریابی 7p بر افزایش فروش محصولات شرکت چینی کرد
17- بررسی و تعیین اولویت عوامل آمیخته بازاریابی در جهت رضایت مشتریان
18- مرکز بین‌المللی توسعه بازاریابی شبکه‌ای
19- بررسی راه‌های توسعه صنعت گردشگری استان کرمانشاه از دیدگاه دست اندرکاران و کارشناسان با نگرش بازاریابی
20- بررسی اثر بخشی تبلیغات بازرگانی تلویزیون بین شهروندان تهرانی ( در خصوص مواد شوینده و پاک کننده)
21- بررسی اثر آمیخته بازاریابی (pas) گردشگری برای جذب گردشگر طبیعی داخلی در آذربایجان غربی
22- تدوین استراتژی بازاریابی محصول دستگاه جوش مقاومتی ایستگاهی
23- بررسی تأثیر عناصری از آمیخته بازاریابی بر رضایت مشتریان سپرده‌های دیداری به منظور بهینه‌سازی سودآوری در بانک مالی ایران
24- سنجش میزان توجه مردم شهر ایلام نسبت به تبلیغات بازرگانی پخش شده از سیمای محلی
25- بررسی نقش ابزار آمیخته پیشبرد (ترفیعات) در مدیریت بازاریابی شرکت‌های داروسازی تابعه شرکت سرمایه گذاری تامین
26- بررسی آثار آمیزه‌های هفتگانه بازاریابی(vp) وe-marketing بر محصولات پتو
27- بررسی سنجش میزان توجه مردم شهر مشهد به تبلیغات بازرگانی پخش شده از سیمای مرکزی در سه ماهه اول سال 1385
28- بررسی مقایسه‌ای و زبانشناختی تبلیغات بازرگانی مطبوع
29- طراحی الگوی مدیریت بازاریابی صنعتی برای افزایش صادرات در استان آذربایجان شرقی
30- بررسی اثرات اجرای برنامه‌های تبلیغات بازرگانی بانک سپه بر میزان جذب مشتریان حساب‌های پس انداز قرض‌الحسنه در آن بانک
31- تأثیر عوامل دموگرافیک بر میزان فعالیت اعضا در بازاریابی شبکه‌ای ( مطالعه موردی : شرکت نرم افزار پژوهان نوین)
32- شناسایی و بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان بانک در راستای بازاریابی خدمات بانکی
33- بررسی اثرات اجرای برنامه‌های تبلیغات بازرگانی بر رفتار مصرف‌کنندگان در صنایع غذایی تبرک (با توجه به مدل A.I.D.A)
34- ارزیابی تأثیر بازاریابی الکترونیکی ر بهبود عملکرد واحد‌های بازاریابی شرکت‌های تولیدی و صنعتی
35- بررسی میزان تأثیر عوامل بازاریابی داخلی در بهبود ارائه خدمت کارکنان شرکت ارتباطات سیار تهران به مشتریان
36- بررسی تأثیر عوامل آمیخته بازاریابی بر فروش محصولات شرکت شیشه ایمنی جامگین سردار
37- بررسی مشکلات صادرات لاستیک سایز 1200/24 به کشور عربستان سعودی در شرکت آرتاویل تایر با تاکید بر عوامل آمیخته بازاریابی
38- نقش تبلیغات بازرگانی تلویزیونی در معرفی کالاهای دار
39- بررسی تأثیر آمیخته‌های بازاریابی ر جذب سپرده در بانک تجارت
40- نقش و جایگاه بازاریابی رابطه‌مند بر روی صادرات زعفران استان خراسان رضوی
41- مطالعه و تعیین عوامل اثر گذار از استراتژی بازاریابی الکترونیکی (AWS) بر روی رضایت مشتری در صنعت حمل و نقل هوایی
42- بررسی تاثیر خصوصیات شرکت و ویژگی‌های محیطی روی عملکرد بخش بازاریابی شرکت‌های صادر کننده کالا در استان خراسان
43- بررسی نقش بازاریابی در صنعت گردشگری استان فارس
44- تاثیر بازاریابی داخلی بر میل به ماندگاری کارکنان در سازمان
45- بررسی نقش عناصر آمیخته بازاریابی و عوامل محیطی در تصمیم خرید خریداران مزدا 323
46- بررسی مهم ترین عوامل مؤثر بر خرید مصرف کنندگان محصولات شرکت کشت و صنعت تکدانه با تاکید بر عناصر بازاریابی
47- بررسی عملکرد دستگاه‌های خودپرداز و رضایتمندی مشتریان بانک صادرات ایران با تاکید بر آمیخته بازاریابی خدمات ( سرپرستی مرکز)
48- اولویت بندی و بررسی میزان تاثیر عوامل قابل کنترل مؤثر بازاریابی در جذب و حفظ مخاطبان ورزش هاکی در ایران
49- بررسی تاثیر بازاریابی ویروسی بر میزان فروش محصولات صنایع غذایی آستان قدس رضوی
50- بررسی مشکلات بازاریابی و فروش در صنعت فولاد استان خراسان و ارائه راه حل‌های ممکن
51- بررسی و تبیین موانع توسعه ( زیربنایی ،‌ بازاریابی ،‌فرهنگی و سازمانی) صنعت توریسم و گردشگری در استان خراسان رضوی و ارائه راهکارهای مناسب برای آنها
52- مطالعه تطبیقی بازاریابی ورزشی در سه دوره بازی‌های المپیک (1996-2004)
53- بررسی استراتژی مناسب بازاریابی جهت صادرات سیمان کارون
54- بررسی دیدگاه‌های مخاطبان در خصوص شیوه‌های طراحی تبلیغات بازرگانی
55- مقایسه کارآیی موتورهای کاوشی وب در بازاریابی اطلاعات فناوری اطلاعات
56- عوامل مؤثر موفقیت در مناقصات داخلی و بین المللی صنعت حفاری از دیدگاه‌ آمیخته ‌های بازاریابی
57- بررسی و ارائه الگوی مناسب آمیخته بازاریابی برای تلویزیون پارس
58- بررسی روش‌های بازاریابی صنعتی مورد استفاده در صنایع پتروشیمی
59- بررسی بررسی استراتژی ‌های مناسب بازاریابی جهت توسعه صادرات سیمان و کلینکر کشور
60- بررسی راه‌های افزایش سودآوری شرکت تولیدید پوشاک البسکو با تاکید بر بخش فروش و بازاریابی
61- بررسی و ارزیابی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی بر فرآیند تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان پوشاک نوزاد ایرانی
62- تجزیه و تحلیل مشکلات بازاریابی صنایع خو دروهای سنگین ساخت داخل و ارائه راه حل‌های بهینه ( با تاکید بر صادرات کالاهای صنعتی )‌اتوبوس و کامیون
63- بازاریابی صنعت توریسم در استان کرمانشاه
64- طراحی الگوی بازاریابی جهانی برای افزایش صادرات محصول آلبالوی ایران
65- بررسی علل عدم موفقیت بازاریابی و صادرات خدمات فنی و مهندسی
66- بررسی علل عدم موفقیت بازاریابی فرش دستباف کاشان در بازار سنتی کاشان
67- طراحی الگوی بازاریابی صنعتی جهت افزایش کارایی بخش بین المللی شرکت حمل و نقل جمهوری اسلامی ایران
68- بررسی نقش بازاریابی در تجهیز منابع مالی بانک کشاورزی نمونه شعبه شهر کرد
69- بررسی وضعیت تولید و بازاریابی محصولات کشاورزی شهرستان قوچان با تاکید بر انکُور
70- بررسی تطبیقی عوامل مرتبط با آمیخته بازاریابی برای محصولات مشترک سه شرکت بهروز، مهرام و یک‌ویک از نظر مصرف‌کنندگان در شهر تهران
71- بررسی موانع بازاریابی صادرات محصولات شرکت کابل خودرو سبزوار
72- بررسی میزان همخوانی تبلیغات بازرگانی شبکه اول با مصوبات قانونی
73- بررسی ارتباط میان استراتژی بازاریابی و میزان فروش خدمات بیمه‌ای در استان گیلان
74- تجزیه و تحلیل محتوای پیام‌های تبلیغاتی بانک مسکن طی دو سال
75- بررسی مقایسه‌ای محتوای تبلیغات بازرگانی روزنامه صبح ایران و همشهری و (عصر) کیهان و اطلاعات در شش ماه اول سال 1381
76- تأثیر تبلیغات بازرگانی تلویزیون در ترویج مصرف گرایی مواد غذایی ماکارونی در پنج منطقه شهر تهران ( شرق، غرب ، شمال ،‌جنوب و مرکز)
77- بررسی نقش‌آمیخته ‌های بازاریابی در رشد فروش شرکت نوشابه سازی زمزم اهواز
78- پرورش آزمایشی ،‌صید ،‌بازاریابی و صادرات قورباغه مردابی Ranaridi buna
79- ارزیابی اثرات نگرش مدیریت در به کار گیری آمیخته بازاریابی در افزایش سهم بازار
80- بررسی مشکلات آمیخته محصول میگو بر صادرات آن از دید بازاریابی و ارائه راه حل
81- بررسی و تبیین بیمه برای افزایش سودآوری صنعت بیمه
82- بررسی مسائل بازاریابی و بازار رسانی محصول پسته در استان کرمان
83- طراحی الگوی بازاریابی صنعتی جهت افزایش فروش محصول ورق قلع اندود ایران
84- بررسی عوامل مؤثر بر بازاریابی صادرات فرش دستباف استان اصفهان
85- رابطه تبلیغات بازرگانی و رفتار مصرف کننده محصولات شوینده و بهداشتی پاکسان
86- بررسی و تبیین نقش تحقیقات بازاریابی د رنو آوری محصولات غذایی مطالعه موردی شرکت مهرام قزوین
87- بررسی و شناسایی عوامل بازدارنده در اجرای موفق مدیریت بازاریابی در ایران
88- طرح بازاریابی gniterkram nalp برای شرکت کولر گازی ایران
89- بررسی و مشکلات بازاریابی و فروش در صنعت فولاد کشور و ارائه راه حل‌های ممکن
90- بررسی مهم‌ترین عامل اثرگذار بین عوامل آمیخته بازاریابی در ارتقاء فروش محصولات شرکت لبنی پاکبان
91- طراحی استراتژی بازاریابی برای شرکت ساخت و تولید قطعات الکترونیک سیرجان
92- نقش عنصر محصول آمیخته بازاریابی در افزایش روغن غنچه
93- بررسی و ارزیابی تأثیر عوامل آمیخته بازاریابی بر فروش تولیدکنندگان محصولات خانگی پلاستیک ایران
94- بررسی ساز و کارهای بازاریابی هنر مینیاتور در بازارهای داخلی و خارجی و ارائه الگو
95- تبیین و ارائه الگوی مناسب بازاریابی خدمات به منظور افزایش کارایی در سازمان
96- بررسی و شناسایی مهم‌ترین عوامل آمیخته بازاریابی مؤثر بر افزایش فروش چیمن کردستان
97- بررسی روش‌های مناسب بازاریابی به منظور توسعه فروش بیمه مسوولیت پزشکان
98- بررسی نارسایی‌ها و طراحی استراتژی بازاریابی برای شرکت پخش رازی در زمینه
99- بررسی استراتژی ‌های بازاریابی جهت توسعه صادرات کارخانجات سیمان ایران
100- اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر بازاریابی خدمات با استفاده از روش AHP ( خدمات بیمه‌ای شهر قزوین)
101- بررسی تأثیر کاربرد فن آوری تجارت الکترونیک بر آمیخته بازاریابی خدمات بیمه‌ای از سوی نمایندگان بیمه در سطح استان گیلان
102- بررسی عوامل مؤثر بر بازاریابی فروش خدمات بیمه‌ای از سوی نمایندگان بیمه در سطح استان گیلان
103- بررسی موانع و تنگناهای موجود در بازار صادرات گل ایران به بازارهای بین المللی از دید از دید بازاریابی
104- گرایش‌های جدید سیما به تبلیغات بازرگانی و میزان تأثیر گذاری آن به روی مخاطبین سال 1379 تهران
105- نقش بسته‌بندی در بازاریابی محصولات شوینده
106- بررسی رابطه تبلیغات بازرگانی با رفتار مصرف کننده رفتار خرید در مورد محصولات بهداشتی و شوینده
107- بررسی راهبردهای آمیخته بازاریابی شرکت‌های موفق صادراتی ایران
108- بررسی موانع مؤثر بر توسعه صنعت توریسم در ایران از دید بازاریابی و ارائه راهکارهای لازم
109- عوامل بازدارنده در اعمال یک مدیریت مؤثر بازاریابی در بانک‌های ایرانی
110- بررسی نقش هنر در بسته‌بندی محصولات آرایشی و عملکرد آن در بازاریابی
111- تاثیر قوانین و مقررات و بازاریابی مؤثر ر توسعه صادرات صنعتی در ایران
112- بررسی و ارزیابی مدیریت بازاریابی صنایع در استان کردستان
113- بررسی عوامل مؤثر در بازاریابی بانک‌ها و نقش آن در افزایش سهم بازار بانک ملی ایران
114- بررسی دیدگاه کارشناسان مجموعه کارخانجات ماشین سازی اراک در خصوص امکان به‌کارگیری شبکه اینترنت در فعالیت‌های بازاریابی
115- بررسی بازاریابی بار داخلی در راه آهن جمهوری اسلامی ایران
  صفحه 0 از 0 | [0]  >> >>|