تولید و مصرف کالای ایرانی ، اشتغال پایدار و رونق اقتصادی با خرید کالای ایرانی اقتصاد را توانمند کنیم استقبال از کالای ایرانی، اشتغال جوان ایرانی فردا را می سازیم با تولید و مصرف ملی کالای قاچاق ، تهدید سلامت، افزایش هزینه درمانی خرید کالای قاچاق فقط زیان اقتصادی نیست کالای قاچاق، ویرانگر رونق اقتصادی و سلامت خانواده امید به آینده با اندیشه ی تولید و مصرف کالای ایرانی حمایت از تولید و خرید کالای ایرانی ، تدبیر امروز ، امید آینده سود خرید کالای قاچاق برای بیگانگان است

[ امار بازدید سایت ]

دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی باز نشر می‌کند:مقالات تبلیغات

روابط عمومی دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی در نظر دارد تعدادی از مقالات مرتبط با تبلیغات را که در فصلنامه علمی رسانه منتشر شده است برای علاقمندان به این حوزه در پایگاه اطلاع رسانی قرار دهد.

این مجموعه شامل 25 مقاله است که به تدریج، درج خواهد شد. در ششمین نوبت مقاله: "الگوی استفاده از اینترنت و نگرش نسبت به تبلیغات بازرگانی" نوشتة: محمد مهدی فرقانی و عقیل متقدم، پیوست شده است.

لازم به ذکر است که این مقاله در ، دوره 26، شماره 2 - شماره پیاپی 99، تابستان 1394، صفحه 69-83  به چاپ رسیده است. حجم مقاله 424.93 کیلوبایت است.

مقاله نوبت اول را از اینجا بارگیری کنید

مقاله نوبت دوم را از اینجا بارگیری کنید

مقاله نوبت سوم را از اینجا بارگیری کنید

مقاله نوبت چهارم را از اینجا بارگیری کنید

مقاله نوبت پنجم را از اینجا بارگیری کنید

resized_45x51_adobe_j


سه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸