تولید و مصرف کالای ایرانی ، اشتغال پایدار و رونق اقتصادی با خرید کالای ایرانی اقتصاد را توانمند کنیم استقبال از کالای ایرانی، اشتغال جوان ایرانی فردا را می سازیم با تولید و مصرف ملی کالای قاچاق ، تهدید سلامت، افزایش هزینه درمانی خرید کالای قاچاق فقط زیان اقتصادی نیست کالای قاچاق، ویرانگر رونق اقتصادی و سلامت خانواده امید به آینده با اندیشه ی تولید و مصرف کالای ایرانی حمایت از تولید و خرید کالای ایرانی ، تدبیر امروز ، امید آینده سود خرید کالای قاچاق برای بیگانگان است

[ امار بازدید سایت ]

تبلیغات

    گردهمایی فناوری های نوین در پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز

    شنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۸
    گردهمایی نیازهای فناورانه در پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز در پی دستور رئیس جمهور برای استفاده از شرکت‌های دانش بنیان با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز برگزار خواهد شد. این گردهمایی استفاده از دانش و نوآوری در مدل ... ادامه

    اقناع افکار عمومی، کلید مقابله فرهنگی با قاچاق

    چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸
    دومین نشست کمیته تخصصی فرهنگ و رسانه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با حضور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی، رییس کارگروه فرهنگی و اجتماعی ستاد و نمایندگان دستگاه ها و سازمان های عضو کمیته روز 2شنبه بیستم آبان ماه جاری برگزار شد. محمد خدادی معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ... ادامه

    سرپرست اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی منصوب شد

    سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸
    با حکم معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، «احسان الله حجتی» به عنوان سرپرست اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی منصوب شد. در حکم محمد خُدادی آمده است: جناب آقای دکتر حجتی مدیرکل محترم دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی با سلام نظر به صلاحیت و سوابق جنابعالی بدینوسیله با حفظ سمت ... ادامه

    هدف گذاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بهبود تبلیغات تجاری در فضای مجازی

    يكشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸
    دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی و مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال برای بهبود وضعیت تبلیغات تجاری در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، نشست کارگروه تخصصی اطلاع رسانی و تبلیغات در فضای مجازی را 20 مهرماه جاری برگزار کردند. کارگروه اطلاع رسانی و تبلیغات در فضای مجازی برای بازطراحی قوانین و ... ادامه

    نظارت بر فعالان تبلیغات مد و لباس در فضای مجازی

    سه شنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۸
    اقدامات تبلیغاتی فعالان، مجریان و مانکن های نمایش های مد و لباس در فضاهای تبلیغاتی پایش و ارزیابی می شود. به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی، این دفتر همراه با زمینه‏سازی استفاده از ظرفیت‏ها و ابزارهای تبلیغاتی در حمایت از کسب و کارهایی که فعالیت خود را مطابق با قوانین و ... ادامه

    نشست هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی با مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی

    شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۸
    اعضای منتخب هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی روز 27 شهریور جاری با مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی دیدار و گفت و گو کردند. به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی، رییس هیات مدیره، دبیر و اعضای هیات مدیره انجمن با تشریح شرایط کنونی فعالیت در حوزه تبلیغات؛ ضرورت ایجاد ظرفیت ... ادامه

    تقویت تولید در دوران تحریم

    دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
    میزگرد تخصصی "تبلیغات در فضای تحریم" با هدف تبیین فرصت­ ها و تهدیدهای موجود با حضور نمایندگانی از صنوف تولیدکنندگان، صاحبان کسب و کارهای تبلیغاتی و کانون ­های آگهی و تبلیغاتی 24 شهریور جاری برگزار شد. به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی در دومین میزگرد تخصصی که برای ... ادامه

    ساماندهی و بهینه سازی ظرفیت تبلیغاتی فرودگاه های کشور

    چهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۸
    فعالیت های تبلیغاتی در عرصه و محدوده های جغرافیایی و نظارتی فرودگاه های کشور برای اجرای دقیق مقررات و بهره مندی از ظرفیت های موجود با هدف رونق تولید و اشتغال، ساماندهی می شود. به گزارش روابط عمومی دفترتبلیغات و اطلاع رسانی، ساماندهی تبلیغات محیطی در فرودگاه ها و پایانه های مسافری هوایی ... ادامه

    دام های مهاجرتی شرکت های فروش املاک در شبکه های ماهواره ای

    سه شنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
    شبکه های ماهواره ای فارسی زبان به بهانه سودآوری بالایِ خرید ملک و سرمایه گذاری همراه با دریافت اقامت اروپا و کانادا مخاطبان خود را به مهاجرت و در حقیقت، خروج سرمایه از کشور تشویق می نمایند.  این شبکه ها به طور نظام مند با تبلیغات اغواگرانه و جریان سازی رسانه ای و سوء استفاده از ... ادامه

    اجرای دقیق ضوابط حمایت از محیط زیست در فعالیت های تبلیغاتی

    شنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۸
    دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی در سال های گذشته و با پیش بینی و اجرای ضوابط حمایت و حفاظت از محیط زیست و خاک در تبلیغات شهری و محیطی از فعالیت های آسیب زا در این حوزه جلوگیری کرده است. احسان الله حجتی مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی با استقبال از ابلاغ قانون حفاظت از خاک توسط ریاست جمهوری ... ادامه

    ضرورت دریافت مجوز سازمان نظام پزشکی برای تبلیغات سلامت محور

    چهارشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
    نظارت بر تبلیغات سلامت محور در رسانه های سنتی و مجازی با هدف کاهش چالش ها و جلوگیری از تخلفات و بروز مشکلات در نظام سلامت و درمان کشور انجام می گیرد. احسان الله حجتی مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی با اشاره به برخی تبلیغات خارج از عرف و هنجارهای اجتماعی در فضای مجازی گفت: مسئولیت قانونی ... ادامه

    پژوهش ، موتور محرک توسعه تبلیغات کشور

    دوشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
    سرمایه گذاری فرهنگی و علمی در فعالیت های اجرایی حوزه تبلیغات و نظام تبلیغاتی کشور، ‌خلاقیت و نوآوری در این عرصه را تضمین می کند. احسان اله حجتی مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی با تاکید بر این مطلب، افزود: پژوهش های کاربردی از جمله مباحثی است که از گذشته در نظام تبلیغاتی کمتر به آن ... ادامه

    آسیب شناسی موانع رونق تبلیغات در فضای تحریم اقتصادی

    يكشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
    کارگروه تخصصی تبلیغات در نشست چهارم خود با بررسی نقش گروه های موثر در فعالیت های تبلیغاتی به آسیب شناسی موانع رونق تبلیغات در دوران کنونی تحریم اقتصادی پرداخت. متخصصان و استادان تبلیغات کشور 3 شهریور جاری در نشست چهارم کارگروه تخصصی تبلیغات که در محل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی برگزار شد با ... ادامه

    تبلیغات، فرصت بزرگ تسهیل فضای کسب و کار و مهندسی جریان اقتصادی کشور

    سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸
    کارگروه تخصصی تبلیغات با حضور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی سومین نشست خود را در 20 مرداد ماه جاری به بررسی مهم ترین چالش ها و  آسیب های حوزه تبلیغات اختصاص داد. محمد خدادی معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی در این نشست با تاکید بر اهمیت و جایگاه تبلیغات به عنوان فرصتی بزرگ برای تسهیل ... ادامه

    میزگرد آسیب‌‌شناسی تبلیغات در فضای مجازی با فعالان کسب و کارهای الکترونیک

    دوشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
    معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی با دعوت از فعالان پیشرو در حوزه کسب و کارهای دیجیتال، نخستین میزگرد آسیب‌‌شناسی تبلیغات در فضای مجازی را با هدف تبیین ضرورت‌ها، موانع و راهکارهای این صنعت با حضور جمعی از فعالان پیشرو در حوزه کسب و کارهای دیجیتال، یک شنبه 6 مرداد جاری برگزار کرد. به گزارش ... ادامه

    چالش های تبلیغات در خراسان رضوی بررسی شد

    سه شنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
    اعضاى هیات مدیره انجمن صنفى و فعالان کانون های آگهی و تبلیغات خراسان رضوی با محمد خدادى معاون امور مطبوعاتى و اطلاع رسانی برای بررسی چالش های کانون‌های آگهی و تبلیغاتی و شناسایی مشکلات تبلیغات، تیرماه جاری دیدار کردند. محمد خدادی معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی در این نشست با اشاره به این ... ادامه

    کمیته محتوای فرهنگی و تبلیغاتی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تشکیل شد

    چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۸
    نخستین نشست کمیته محتوای فرهنگی و تبلیغاتی کارگروه فرهنگی و اجتماعی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای بررسی روش‏ها، تشکیل اتاق فکر تولید محتواهای فرهنگی و تبلیغی و بهره گیری از ظرفیت های فرهنگی برای رفع چالش های قاچاق برگزار شد. دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ... ادامه

    رویکرد اجرایی میزگردهای تخصصی و سرانه تبلیغات در ایران

    سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸
    کارگروه تخصصی تبلیغاتِ معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‏ رسانی در نشست دوم خود به بررسیِ رویکرد و تاثیرگذاری میزگردهای تخصصی تبلیغات پرداخت. این نشست با حضور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌ رسانی، مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌ رسانی، نماینده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کمیته مرکزی تبلیغات، ... ادامه

    تولید گفتمان مسلط تبلیغات در حمایت از رونق تولید

    سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۸
    معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‏ رسانی با دعوت از متخصصان و فعالان نهادها و تشکل‏ های تبلیغاتی، نخستین نشست کارگروه تخصصی تبلیغات را با هدف آسیب‏ شناسی و چگونگی تولید گفتمان مسلط تبلیغات در حمایت از رونق تولید داخلی برگزار کرد. ارائه تصویری جامع از وضعیت تبلیغات کشور، نقش و کارکرد دولت و بخش ... ادامه

    نشست هم‌اندیشی هیأت مدیره انجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی و دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی

    سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
    اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی با هدف آسیب‌ شناسیِ تبلیغات کشور در نشست هم‌اندیشی 28 خرداد جاری با مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌ رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به بررسی وضعیت موجود و راه‌کارهای برون‏ رفت از چالش‏ های پیشِ روی تبلیغات کشور پرداختند. ایجاد زیرساخت‏ ها ... ادامه
  صفحه 1 از 50 | [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  ... > >> >>|   >>